Smycze reklamowe - proste narzędzie reklamy

Smycze reklamowe - proste narzędzie reklamy
autorem artykułu jest Rafał Kowalski

Najskuteczniejsze gadżety reklamowe to takie, które są praktyczne. Zwiększa się wtedy prawdopodobieństwo, że potencjalny klient nie wyrzuci takiego gadżeciku od razu do kosza i tym samym nie puści naszej firmy w niepamięć. Jeśli zaoferujemy coś praktycznego i użytecznego możemy zyskać zadowolonego klienta, który nie pomyśli, że "jakie gadżety reklamowe, taka firma".

Znakomitym przykładem takiego przydatnego gadżetu są smycze reklamowe, który łączą w sobie zalety gadżetu reklamowego z użytecznością. Warto zadbać o to, żeby ta "reklamowość" w smyczach była niezbyt nachalna, bo gdy przesadzimy, nasz potencjalny nie będzie chciał nosić na tym kluczy czy telefonu komórkowego. Jakieś dyskretne logo naszej firmy i niewielki napis, powinien być najbardziej odpowiednie. Zwróćmy uwagę także na solidność wykonania naszej smyczy, czy nie jest ona zbyt słaba i czy samoczynnie się z niej nic nie wypina. Nie chcemy chyba, żeby użytkownik coś zgubił? Nie wpłynęłoby to zbyt dobrze na opinię o naszej firmie...

--
Pozycjonowanie stron


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl