Marketing
Dlaczego telemarketing?
Dlaczego telemarketing?
autorem artykułu jest Emilka Kowalska
Telemarketing to jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Jest to podstawowy sposób komunikacji oraz wymiany informacji w <... - czytaj dalej
Scenariusz kryzysowy w firmie
Scenariusz kryzysowy w firmie
autorem artykułu jest Daniel Paterak
Niektóre firmy często jeszcze niwelują ważność takich scenariuszy kryzysowych. Często szefostwo takich przedsiębiorstw nie zdaje sobie... - czytaj dalej
Mniejsze przedsiębiorstwa, a internet.
Mniejsze przedsiębiorstwa, a internet.
autorem artykułu jest Marcin Kalisz
Rozwój internetu w Polsce i jego nagły wzrost popularności sprawił, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to m... - czytaj dalej
Lekcja marketingu doskonałego, czyli fenomen serialu Lo
Lekcja marketingu doskonałego, czyli fenomen serialu Lost: Zagubieni
autorem artykułu jest Marcin Kalisz
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któreg... - czytaj dalej
Jak sprzedać mieszkanie bez posredników
Jak sprzedać mieszkanie bez posredników
autorem artykułu jest osa bob
Mieszkanie sprzedawaj bez pośredników. Nad bezpieczeństwem operacji i tak musi czuwać notariusz. Obniżysz w ten sposób koszty trans... - czytaj dalej