Marketing

Marketing

Dlaczego telemarketing?

Dlaczego telemarketing?
autorem artykułu jest Emilka Kowalska

Telemarketing to jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Jest to podstawowy sposób komunikacji oraz wymiany informacji w <... - czytaj dalej

Scenariusz kryzysowy w firmie

Scenariusz kryzysowy w firmie
autorem artykułu jest Daniel Paterak

Niektóre firmy często jeszcze niwelują ważność takich scenariuszy kryzysowych. Często szefostwo takich przedsiębiorstw nie zdaje sobie... - czytaj dalej

Mniejsze przedsiębiorstwa, a internet.

Mniejsze przedsiębiorstwa, a internet.
autorem artykułu jest Marcin Kalisz

Rozwój internetu w Polsce i jego nagły wzrost popularności sprawił, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to m... - czytaj dalej

Lekcja marketingu doskonałego, czyli fenomen serialu Lo

Lekcja marketingu doskonałego, czyli fenomen serialu Lost: Zagubieni
autorem artykułu jest Marcin Kalisz

Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któreg... - czytaj dalej

Jak sprzedać mieszkanie bez posredników

Jak sprzedać mieszkanie bez posredników
autorem artykułu jest osa bob

Mieszkanie sprzedawaj bez pośredników. Nad bezpieczeństwem operacji i tak musi czuwać notariusz. Obniżysz w ten sposób koszty trans... - czytaj dalej

Poprzednie Nastepne