Marketing
Od czego zacząć?
Od czego zacząć?
autorem artykułu jest Daniel Paterak
Do Polski PR przyszedł wraz z inwazją zachodnich korporacji, gdzie współpraca z takimi agencjami była i jest na porządku dziennym. Przy dzisiejszej... - czytaj dalej
Konstruktywny PR
Konstruktywny PR
autorem artykułu jest Daniel Paterak
Nie bądźmy naiwny, gdyż taki scenariusz nie portwa długo. By zarabiać trzeba być kreatywnym – rynek potrzebuje nowości. PR nie może tracić c... - czytaj dalej
Jak planować?
Jak planować?
autorem artykułu jest Daniel Paterak
Tworząc późniejszą strategię działania, która jest procesem analitycznym, musimy wyciągnąć odpowiednie wnioski, aby wynik końcowy działań piara ... - czytaj dalej
Doprowadź firmę do upadłości
Doprowadź firmę do upadłości
autorem artykułu jest Marcin Kalisz
Podobno 96% firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Po co jednak czekać tak długo? Poniżej znajduje się lista magicznych s... - czytaj dalej
Złe strony firmowe czyli paradoks standardów sieciowych
Złe strony firmowe czyli paradoks standardów sieciowych.
autorem artykułu jest Marcin Kalisz
Pewnego pięknego dnia ktoś stwierdził, że standardy sieciowe służą do wyznaczania jedynego słusznego sposo... - czytaj dalej