Marketing

Marketing

Od czego zacząć?

Od czego zacząć?
autorem artykułu jest Daniel Paterak

Do Polski PR przyszedł wraz z inwazją zachodnich korporacji, gdzie współpraca z takimi agencjami była i jest na porządku dziennym. Przy dzisiejszej... - czytaj dalej

Konstruktywny PR

Konstruktywny PR
autorem artykułu jest Daniel Paterak

Nie bądźmy naiwny, gdyż taki scenariusz nie portwa długo. By zarabiać trzeba być kreatywnym – rynek potrzebuje nowości. PR nie może tracić c... - czytaj dalej

Jak planować?

Jak planować?
autorem artykułu jest Daniel Paterak

Tworząc późniejszą strategię działania, która jest procesem analitycznym, musimy wyciągnąć odpowiednie wnioski, aby wynik końcowy działań piara ... - czytaj dalej

Doprowadź firmę do upadłości

Doprowadź firmę do upadłości
autorem artykułu jest Marcin Kalisz

Podobno 96% firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Po co jednak czekać tak długo? Poniżej znajduje się lista magicznych s... - czytaj dalej

Złe strony firmowe czyli paradoks standardów sieciowych

Złe strony firmowe czyli paradoks standardów sieciowych.
autorem artykułu jest Marcin Kalisz

Pewnego pięknego dnia ktoś stwierdził, że standardy sieciowe służą do wyznaczania jedynego słusznego sposo... - czytaj dalej

Poprzednie Nastepne